φοβάμαι


φοβάμαι τον τελευταίο καιρό. όχι τους μετανάστες και τους πρόσφυγες. αυτούς δεν τους φοβάμαι. φοβάμαι που γινόμαστε ολοένα και πιο κτήνη , κανίβαλοι. που περπατάμε σαν τα ζόμπι.  φοβάμαι  που συμβιβαζόμαστε και πολλές φορές όχι από ανάγκη. φοβάμαι που μας πλασάρουν την μιζέρια για χλιδή και μεις την προσκυνάμε σαν θείο δώρο. φοβάμαι που έχουμε ξεχάσει να είμαστε χαμογελαστοί και γελάμε μόνο με τον πόνο του άλλου ή με προκατασκευασμένα ανέκδοτα. φοβάμαι που υπάρχουν θεραπείες γέλιου, δείχνει κοινωνικό αυτισμό. φοβάμαι που η λογιστική ταυτίζεται με την λογική και ο ορθολογισμός με έναν στείρο κυνισμό. φοβάμαι που σκεφτόμαστε σαν τα ποντίκια και γινόμαστε εκούσια μεζέδες. φοβάμαι που την ασχήμια την κάναμε αφίσα σε δωμάτιο όπως λέει ο ποιητής. και δεν μιλάω φυσικά για την φυσική ασχήμια αλλά την συναισθηματική ασχήμια. άνθρωποι που σαν την κολοβή αλεπού θέλουν να γίνουμε κι εμείς κολοβοί για να μην κλαίνε για το νοητικό και συναισθηματικό τους κενό, για την αναπηρία τους που έφτιαξαν οι ίδιοι.
φοβάμαι που όλο και περισσότεροι τους πιστεύουν και τους λατρεύουν σαν θεούς.

φοβάμαι που βλέπω ανθρώπους που βγήκαν από τον βούρκο και με ένα χαμόγελο σαν ολάκερος ήλιος προσπαθούν και ζητάνε να πατήσουν σε αυτή την ζωή και μεις  να τους το αρνούμαστε. σε αυτούς τους πραγματικούς ήρωες.

φοβάμαι που σταματήσαμε να αντέχουμε τον ήλιο και λαχταράμε το πότε θα κρυφτούμε στην γη.

μα περισσότερο από όλα φοβάμαι εμένα που ακόμη διστάζω να φωνάξω, να αντισταθώ (πραγματικά) σε αυτή την μπόχα. όχι από ηρωισμό. δεν είναι καιροί για ήρωες και όχι δεν χρειαζόμαστε ήρωες. χρειαζόμαστε ανθρώπους.

και το πιο δύσκολο από όλα είναι να είσαι άνθρωπος. για αυτό φοβάμαι πιο πολύ.

τώρα που δεν είναι της μόδας η ανθρωπιά να δούμε πόσοι θα μείνουμε πιστοί στα ιδανικά.

12 thoughts on “φοβάμαι

  1. γενικά από κάτω υπάρχει η επιλογή για like. αλλά επειδή υποθέτω ότι εννοούσες για το facebook μόλις το πρόσθεσα.

    σόρρυ για την καθηστέρηση αλλά τώρα μου έστειλε ότι υπήρχε σχόλιο.

    χαίρομαι που σε άρεσε.

    Μου αρέσει!

  2. όχι δεν έχεις άδικο. το σκεφτόμουν την ώρα που έγραφα την συγκεκριμένη λέξη. στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει οξύμωρη χροιά.

    ίσως χαίρομαι ότι δεν είμαι μόνος… να φοβάμαι. όπως και να το κάνεις είναι μία παρηγοριά 🙂

    Μου αρέσει!

  3. το μεγαλύτερο κουσούρι που θα μας αφήσει αυτή η κρίση είναι ο φόβος για τον συνάνθρωπο. Ξαφνικά γέμισε ο κόσμος ρατσιστές, παρτάκιδες και γενικά άτομα που προσπαθούν να επιβιώσουν είς βάρος του άλλου.

    Μου αρέσει!

  4. Η ουσία του να φωνάξεις τις περισσότερες φορές δεν είναι ούτε να γίνεις ήρωας και ούτε (συνήθως) να αλλάξεις όντως τον κόσμο. Είναι τουλάχιστον να πεις ότι εσύ, με αυτά που συμβαίνουν, δε συμφωνείς. Ότι δεν είναι οκέι. Και ότι είσαι εκεί. Ότι υπάρχεις κι εσύ, εκτός από όλα τα άλλα τα διάφορα.

    Μου αρέσει!

    • Αυτό προσπαθώ αγαπητέ Ιάσωνα απλά τώρα τελευταία συμβαίνουν τόσα πολλά , ή συνέβαιναν και πιο παλιά αλλά απλά εγώ δεν τα έβλεπα, και κάθε μέρα νιώθω την ανάγκη να φωνάξω. Όμως με το να φωνάζεις συνεχώς στο τέλος νομίζω ότι χάνεται η φωνή και μένει ο θόρυβος. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαμαρτυρόμαστε γι αυτά που συμβαίνουν. Ίσως όμως θα πρέπει να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους που να φτάνουν και σε πολλούς ανθρώπους αλλά και με πιο ουσιαστικό τρόπο, μακρυά από τα παραμορφωτικά μιντιακά φίλτρα. Ίσως είναι και μία περίοδος ανασύνταξης δράσεων και σκέψεων.

      Σε επισκέπτομαι αρκετά συχνά αλλά τελευταία αντιμετώπιζα πρόβλημα όταν προσπαθούσα να σχολιάσω σε ιστολόγια του blogger. Εμφάνιζε όλο μήνυμα λάθους.

      Θα προσπαθήσω σύντομα να σε επισκεφτώ κι εγώ. 🙂

      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο 🙂

      Μου αρέσει!

  5. Δεν έχω κουράγιο να γράψω…ταλαιπωρούμαι από πνευμονία.
    Την αψήφισα κι ανέβηκα στην Αθήνα και τώρα πληρώνω:)
    Απλά θέλω να σ’ευχαριστήσω που ήρθες και με βρήκες το Σαββατο.
    Χάρηκα πάρα πάρα πολύ.
    Τους χαιρετισμούς μου από το χωριουδάκι μας.

    Μου αρέσει!

    • περαστικά δρομάκι. ήταν και δική μου χαρά.

      Χαιρετίσματα στο χωριουδάκι μας που σε λίγο καιρό θα αρχίζει (αν δεν έχει ήδη ) να μοσχοβολάει από τις μυρωδιές της άνοιξης

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε